Hvad skal fremgå af din kvittering fra dyrlægen

Når du har betalt din regning hos dyrlægen kan der gå lidt tid, før en erstatning lander på din bankkonto. Du kan selv påvirke behandlingstiden med en ganske lille indsats.

Vi modtager dagligt kvitteringer fra dyrlæger i hele landet og deres kvitteringer varierer meget i udseende. Én ting har de dog tilfælles og det er, at de skal indeholde nogle bestemte oplysninger før vi kan skadesbehandle. For at vi kan sikre dig en korrekt og hurtig behandling af din henvendelse skal følgende skal være påført de kvitteringer du sender ind til os,  da vi ellers ikke kan skadesbehandle:

  • Hvilken klinik har du besøgt (logo eller stempel)
  • Diagnose eller årsagshenvendelse (hvorfor gik du til dyrlægen?)
  • Dyrets navn
  • Dyrets ID.nr og/eller fødselsdato
  • Udspecificerede omkostninger
  • Kvitteret som betalt
  • Policenummer på alle dokumenter*

*Mit Agria Gør som størstedelen af vores kunder og upload dine skader via Mit Agria. Det forkorter din behandlingstid og gør, at du blandt andet slipper for at påføre kontonummer til udbetaling samt policenummer på samtlige dokumenter. En evt. udbetaling går direkte til din NemKonto.